Dekan Yardımcılarının Görevleri

Görevi

Denizcilik Fakültesi Dekan Yardımcısı

Adı ve Soyadı

Dr. Öğr. Üyesi İlke Sezin AYAZ

Görev ve Sorumlulukları

  1. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, Fakülte ve Bölümlerin Web Siteleri, Sosyal Medya ile ilgili yapılan yazışma ve süreçlerin yönetimi,
  2. Sektörel Eğitim Programı ile ilgili süreçlerin takip ve koordinasyonunun sağlanması, Staj ile ilgili iş ve işlemlerin yönetimi,
  3. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  4. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  5. Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  6. Üniversite Sanayi İşbirliği Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  7. Fakülte ile bağlantılı Seminer, Konferans, Panel, Toplantı, Sempozyum, Yemek, Gezi, Teknik Gezi gibi etkinliklerin ilgili süreçlerin yürütülmesi,
  8. Fakülte Kurulu ve Fakülte Yönetim Kurulu işlerinin koordinasyonunu ve süreç yönetimini gerçekleştirmek.
  9. Dekana, görevi başında olmadığı zamanlarda vekâlet etmek.
  10. Akademik Genel Kurul sunularında görev ve sorumluluk alanlarıyla ilgili verilerin hazırlanması sürecini yönetmek.
  11. Faaliyet raporları ve mali raporlarda verilerin hazırlanması sürecini yönetmek.
  12. Değerlendirme ve kalite geliştirme kalite kontrol çalışmalarının yıllık raporlarını hazırlamak ve Dekanlığa sunmak.
  13. Dekanın, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri yapmak.

Görevi

Denizcilik Fakültesi Dekan Yardımcısı

Adı ve Soyadı

Dr. Öğr. Üyesi İlke Sezin AYAZ

Görev ve Sorumlulukları

  1. İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  2. Personel Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  3. Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  4. Dış İlişkiler Ofisi ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  5. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  6. Basın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  7. Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi, Teknoloji Transfer Ofisi, Kariyer Gelişimi Uygulama ve Araştırma Merkezi ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi,
  8. Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışma ve süreçlerin yönetimi, Öğrenci Kulüpleri’nin ve öğrencilerin düzenleyeceği her türlü etkinliği gözden geçirmek, denetlemek ve kontrolünü sağlamak,
  9. Fakülte Kurulu ve Fakülte Yönetim Kurulu işlerinin koordinasyonunu ve süreç yönetimini gerçekleştirmek.
  10. Dekana, görevi başında olmadığı zamanlarda vekâlet etmek.
  11. Akademik Genel Kurul sunularında görev ve sorumluluk alanlarıyla ilgili verilerin hazırlanması sürecini yönetmek.
  12. Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile yürütülen iş ve işlemler, yapılan yazışmaların ve süreçlerin yönetimi.
  13. Dekanın, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri yapmak.